kollektivbloggen

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Räddad i nöden

Av 93-kollektivet - 26 april 2013 22:05

Precis när killarna var påväg att lämna mig för förfest nr2 kände jag mig som världens mest tråkiga och bittra människan på jorden. ALLA ska på Icona Pop i Ramis ikväll förutom jag...jag ska massera bröllopsgäster hela förmiddagen imorgon följt av att servera på bröllopsmiddagen och väljer därför att vara fräsch för allas bästa. Bra tajming att boka in ett bröllop på hotellet denna helgen. Sista helgen i fjällen. Sista helgen med kollektivet. Sista helgen på säsongen. Sista chansen att festa. Men okej jag är inte bitter, inte alls. Samtidigt som killarna snörade på sig sina nyputsade dansskor så öppnades dörren och in kom, BAARAABAAPAPAPAA Molly och Martin. Direktimporterade från vår huvudstad, endast för min skull...eller nåt. Vilken tur jag har att dom hellre stannar hemma med mig än att festa (läs; tur att Molly är mindreårig)
Hejdå, HANNA.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 93-kollektivet - 8 maj 2013 21:02

And we are back! Tre av fyra har samlats för att inleda sommarens vilda kvällar, nätter, mornar och dagar!! Olle har ersatts av en nalle, inte lika bra, men minst lika mjuk! Hejdå kvällen, vi ses i dimman!! ...

Av 93-kollektivet - 29 april 2013 22:14

Slutet på säsongen ligger runt hörnet. Imorgon åker Olle, på tisdag åker Hanna och Jonatan. Elina blir kvar några dagar till sedan lämnar även hon kollektivet. Sista kvällen med gänget helt enkelt, det känns konstigt och väldigt tråkigt. När man ...

Av 93-kollektivet - 26 april 2013 22:32

...när Molly målar läppstift på Martin

Av 93-kollektivet - 26 april 2013 17:11

I brist på pepp hos övriga kollektivmedlemmar får man hitta minst lika bra ersättare! Nu taggas det uppgång 06.30 i morgon! Ljuva säsongsliv ...

Av 93-kollektivet - 25 april 2013 12:25


Efter måndagens Personalavslutning i Åre tar Elina klumpen Myrestaf hem priset som dagens klump.    Bra jobbat! Grattis. Välförtjänt!      ...

Presentation

Elina, Jonatan, Hanna och Olle. En Funäsdaling, en Varbergare, en smålänning och en Östersundare som lever under samma tak. Vilken kombo, vilket gäng!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards